CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الخميس، 13 أغسطس 2009

أعتذر عن غيابي الطويل جدااااا ...



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أحببت أن أعتذر للمدونة عن غيابي الطويل والمفاجئ ... "

ربما أدركت اخيرا سبب إبتعادي عنه و إبتعادي عن الكتابه " .


مشاركتي بالمدونة كانت دوما وستكون " الحقيقة المطلقــة " حيث اكون " انا "

كما احب ان اكون ... ومن خلال تواصلي في المدونة اتواصل فعلا مع نفسي

ومازالت المدونة بالنسبة لي رائعة كالحلم .... او هو حلم تحقق .

لذا في الفترة السابقة ابتعدت كما نبتعد احيانا عن الوطن ...

معتقدين اننا جرحنا منه ومعتقدين انه هجرنا واعطى لنا ظهره .


ثم ندرك بعدها اننا كنا نسبح في بحر النكران واننا لم ندرك جيدا

ان الوطن بداخلنا قبل ان نمشى على ارضه او نستظل بسمائه


واننا حينما جربنا سماءا اخرى وارضا اخرى .... جرحنا وقتها فعلا .

لذا ربما جربت في الفترة السابقة وطن اخر ولم تكن مدونة اخرى

او شيئا ما من هذا القبيل بل كان عالم اخر ... كما قلت كنت احسبه وطنا اخر .

قد يكون هذا الوطن شيئا ما .. هواية ما ... شخص ما .. مكان ما ...

وانا هنا من جديد قررت الان العوده ولكن هذه المرة تختلف ...

هذه المرة احسست بمسئولية عميقة ورغبة ملحة في الاعتذار .

واتمنى بالنهايه ان تتقبلوا اعتذاري تقبلوا تحياتي ..

وأعذروني جداا للتغيير المفاجئ إلي حصل للمدونة

من تغيير أسماها من أحزان مريم للأسم ده وشكلها بس أظن كدا أحسن .

22 ** أرااء ملائكتي **:

حسن حنفى يقول...

حمد لله علي السلامه

بس كان ممكن يكون الاسم angel بس

علشان شويه تفاؤل يعني

ان شاء الله في انتظار المواضيع القادمه

وكل سونه وانتي طيبه

**sad smile** يقول...

حسن حنفي

الله يسلمك ..

هههههههه

يلا معلش هو الأسم جا كده بأه

وأن شاء الله هيكون في مواضيع

كتيره تعجبكم

وحضرتك طيب

رمضان كريم ..

جوجو يقول...

السلام عليكم

انتى اى حاجة تعمليها لازم تكون جميلة يعنى المدونة الوقتى او قبل كده جميلة طبعا عشان انتى الى عملاها

بجد وحشتينى اوى وحاسة بجد احساس غريب من غيرك طول السنة اللى عدت دى عموما حمدلله على السلامة ويارب تكونوا كلكم بخير
سلامى لكل اللى عندك


تحياتى

mohamed ghalia يقول...

حمدا لله على السلامة
نورتى بيتك من جديد

**sad smile** يقول...

جوجو

لالالالالالا
أيه الكلام ده أنا مش أوي كده

المهم شكرا أوي يا جوجو يا قمر

أنتي وحشتيني أكتر

وكل سنة وأنتي طيبة

**sad smile** يقول...

mohamed ghalia

الله يسلمك

وبشكرك على تواصلك بعالمي

وكل سنة وحضرتك طيب

الحــ ــزين يقول...

الحــ ــزين

كل سنة وانتى طيبة بس ليه انتى حزينة جدا وانتى صغيرة وأمورة كدا
فرفشى كدا !!!!!!!!!!!!!
اتمنى الزيارة دومتى بكل خير
الحــ ــزين

------ يقول...

سعيدة جدا لزيارة المدونة

كل سنة وانت طيبة سونة

**sad smile** يقول...

الحزين

وحضرتك طيب

شكرا جدا على تواصلك بمدونتي

أتمنى أنها تتكرر دائما

أنا مش حزينة أوي كده

دمت بكل خير

**sad smile** يقول...

دموع القمر

أنا أسعد والله أنك شرفتيني

بزيارتك لمدونتي

وكل سنة وأنتي طيبة يا قمر

دمتي بكل سعادة

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

اذيك ياقمر
كل سنه وانتى طيبه ورمضان كريم
وحمدالله على سلامتك ونورتى مدونتك من جديد

جزاكى الله كل الخير

وميرسى على زياراتك الرقيقه لى

ويبقا التواصل
مودتى
ايناس

سوسو الاموره يقول...

كل سنه وانتي طيبه يا البي
انا عديت على مدونتك خطف لايتها عباره عن كتله من الاحاسيس الي جواكي وبتجسديها هون تلم ايديكي وتقبلي مروري ^_^

**sad smile** يقول...

عاشقة الأحزان

الحمد لله تمام

وأنتي طيبة يا قمر

وشكرا جدا على تعليقك يا أنوسة

دمتي بخير

**sad smile** يقول...

سوسو الاموره

وأنتي طيبة يا سوسو

وشكرا جدا لكلامك الجميل ده

دمتي بكل المحبة

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

اول حاجه حاسه اني عايزة اكتبهالك
انتي في سنه كااااااااام؟؟؟
(:
متعتبريش دا تطفل عادي يعني

تاني حاجه هقولهالك
ان بجد طريقة كتابتك عجبتني اوي
ربنا يديم عليكي الموهبه

هو انتي ناويه تدخلي كلية ايه؟؟؟


ربنا يعينك عليا داخله عليكي بأسئله وتلاقيكي هتقولي البت دي رخمه


اتبسطت بمرورك عندي وبجد نورتيني وشرف ليا اني جيت هنا

دمت بود
تحيــ بسومةالنعومةــاتي(:

**sad smile** يقول...

بسمة صلاح

لالالا ولا تطفل ولا حاجة ياحببتي

برحتك .

أول حاجة يا ستي أنا في تانية ثانوي

وتاني حاجة أنا بشكرك أوي يا قلبي

ده من ذوقك والله .

أنا سعيدة أكتر بمرورك

والنور والشرف ليا أنا لأنك عندي والله

أنا ناوية أدخل كلية إعلام أن شاء الله

دمت بكل الأمل والتفاؤل

Kiara يقول...

حمد الله علي السلامه ياقمر

ونورتي التدوين :)

كل سنة وانتي طيبه

**sad smile** يقول...

كيارا

الله يسلمك

ده نورك والله يا حببتي

وأنتي طيبة

دمت بكل المحبة

blue-wave يقول...

فينك بقى كل دا؟؟؟

الشاعر الحزين يقول...

طبعا حمدا لله على السلامه

ويارب دايما يكرمك ويتمم عليكى رمضان بالغفران والعتق من النيران

وبجد عجبنى جدا جدا أسلوبك الهايل فى سياق الكلمات

أسلوب سلس بسيط وفى نفس الوقت قوى جدا

أدامها الله عليكى نعمه

سعيد جدا بمرورك الكريم عندى
وسعيد أكتر بزيارتى المتواضعه جدا عندك

دمتى بكل الخير

**sad smile** يقول...

blue-wave

معلش والله

أنا عارفة أن كانت الغيبة طويلة

بس معلش

أن شاء الله هعوضها بالأحسن

دمت بكل الخير

**sad smile** يقول...

الشاعر الحزين

الله يسلمك

يااارب

بشكرك جدا على التعليق الجميل ده

وأنا أسعد والله بزيارتك

أتمنى لك التقدم والسعادة

تحياااتي لك